حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

خدا کلاغ و قناری رو 1 جور آفرید!!!!!!!!

 قناری اعتراض کردو زیبا شدو کلاغ راضی به رضای خدا!!!!!

حالا قناری تو قفسه و کلاغ آزاد!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فردانگار
ساعت13:33---28 آذر 1391
سلام.خسته نباشین.از وب جالبتون لذت بردم ممنون میشم اگه منو باعنوان آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي لینکم کنید و خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم.با تشکر

مهدیس
ساعت13:17---28 آذر 1391
سلام.وبلاگ جالبی داری! از مطالبت لذت بردم. به وبلاگ منم سر بزن،تازه درستش کردم.فکر کنم خوشت بیاد.راستی بگو با چه اسمی لینکت کنم. تو هم دوست داشتی منو با اسم اینجا همه چی درهمه بلینک!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:38 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.